X
تبلیغات
رایتل
.:Welcome To ParenThesis:. Persian & Professional Journalist Weblog
  جست و جوی واژگان
   
   
     
..

a

..
a

 

رومینا
» رومینا کوچولوی ما

دانش ارتباطات
» محمد حسین فیروزی و تکنولوژی تلفن همراه

مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه ای
» وابسته به روزنامه همشهری

مدیا نیوز
» پایگاه اطلاع رسانی حوزه رسانه و علوم ارتباطات

دوازده هزار روزنامه آنلاین دنیا
» لینک روزنامه های آنلاین

از اینجا به ...
» وب نوشت های علی جعفری

دکتر فرزان سجودی
» دکترای زبان شناسی

روزنامه نگار
» یادداشتهای عباس مشکوه رضوی

سوسه
» یادداشتهای طنز مهدی نصیری

رسانه ها و آزادی اطلاعات
» وب سایت شخصی دکتر نمک دوست تهرانی

روزنامه آنلاین
» یکهزار روزنامه از سراسر دنیا

باغ بزرگ
» یادداشتهای روزنامه نگاری عیسی محمدی

امید جهانشاهی
» رسانه نگاری و مدیریت رسانه

صفر
» یادداشتهای سمیرا سامانی

ارتباطات دات کام
» وب نوشت های سید علی موسوی

نگاه یک پزشک
» نگاه علیرضا مجیدی به دنیای پزشکی ُاینترنت

روابط عمومی در مطبوعات
» وبلاگ روابط عمومی روزنامه قدس

دکتر یونس شکرخواه
» سایت رسمی دکتر یونس شکرخواه

روزنامه نگارنو
» روزنوشته‌های مصطفی قوانلو قاجار

خبر نویس
» ارتباطات روزنامه نگاری و ترجمه

علی اکبر قزوینی
» نوشتن سرنوشت من است

وبلاگوار
» وبلاگی بیشتر در مورد وبلاگ، ارتباطات و رسانه ها

دکتر محکی
» سایت شخصی دکتر علی اصغر محکی

دکتر عبدالرضا شاه محمدی
» مطالبی در باره علوم ارتباطات اجتماعی

پروفسور معتمدنژاد
» پدر علم نوین ارتباطلت ایران

دات
» وبلاگ تخصصی دکتر شکرخواه

سپیدار
» وبلاگ دکتر جعفری سهامیه

رو در رو
» وبلاگ دکتر احمد توکلی

مینی ژورنالیست
» چند یادداشت

خبرنگار
» وبلاگ تخصصی حمید ضیایی پرور

رسانه های بریتانیا
» لینک رسانه ها

اخبار ارتباطات
» مجموعه یادداشتهای روزنامه نگاری

مرکزمطالعات وتحقیقات رسانه ها
» مرکز تحقیقاتی روزنامه نگاری

 

382265


a

.

.

.


" انسان کامل هرگز ظهور نمی یابد ، چنین انسانی وجود ندارد . از این رو مجبوری انسانهای ناکامل را دوست بداری .تو با عشق خود اورا به انسان کاملی مبدل می سازی. "اوشو" --- امید ، دارویی است که شفا نمی دهد ولی درد را قابل تحمل تر می کند. "آشار" --- هدف زندگی دو چیز : آنچه را که می خواهیم بدست آوریم و سپس از آن لذت ببریم . "اسمیت" --- احمق نمی تواند همان درختی را ببیند که خردمند می بیند . "ویلیام بلیک" --- همه دلتنگی ها از دل نهادگی بر این عالم است. "مولانا" --- اگر اراده ای نباشد عشقی در کار نیست. "مهاتما گاندی" --- اگر ایمان خوب پرورش داده شود در برابر هر نومیدی مقاومت می کند. "پائلو کوئیلو" --- ما هنوز فرزندان الهی در تبعید هستیم. "جان براد شاو" --- آنکه پرنده نیست ، نباید بر پرتگاه آشیانه بسازد. "نیچه" --- از پشت عینک طلا ، دیدگان درخشش ندارند. "آناتول فرانس" --- دروغ مثال برف است که هر آن را بغلتانند بزرگ تر می شود. "مارتین لوتر" --- وظیفه حال را نباید به آینده واگذار کرد ، هر چند در آینده بهتر و بزرگ تر باشد. "ارنست تاویل" --- دنیا گلیست که گلبرگهایش خیالی و خارهایش حقیقی است. "سیلوا" --- ایمان دو نیمه است ، یک نیمه صبر و نیمه شکر. "پیامبر اسلام(ص)" --- اگر گوش داری بشنو و اگر زبان داری سکوت کن. "صائب تبریزی" --- هر کاری که تصمیم آن را بگیرید نصفش را انجام داده اید. "ابراهام لینکن" --- ابله ترین خلق کسی است که در حق دوست خود با دشمن تدبیر کند. "ابوسعید ابوالخیر" --- اگر یاد بگیرید که به مشکلات خود بخندید ، پس همیشه چیزی دارید که به آن بخندید. "لین کارول" --- هنر ، زیور بشر است و بشر زیور کیهان. "ناصر خسرو" --- اگر قضاوت بد نمی خواهی قضاوت بد نکن. "ژول ورن" --- تمام شان و عظمت انسان در فکر اوست. "پاسکال

 

1388,06,02

وبلاگ‌ها نمایه ‌ای واقعی از آرای اجتماعی هستند

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران : به اعتقاد یک وبلاگ ‌نویس، وبلاگ‌ها و سایر رسانه‌های اجتماعی را می‌توان دماسنج جامعه دیگر نهادهای اجتماعی، چشم سوم روزنامه‌نگاران و نمایه‌ای واقعی از آرای اجتماعی در فضای مجازی نامید که میزان صحت و اعتبار این ظرف و مظروف به چیستی و هویت وبلاگ‌ها وابسته است.

جواد صبوحی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: خالقان محتوا در وبلاگ‌ها به دلیل همزات پنداری عمیق با مخاطبان خویش به ارایه دریافت‌ها و مشاهدات خود از پدیده‌های اجتماعی می‌پردازند. بدین لحاظ است که برنامه‌ریزان و مدیران جامعه‌ای که به ساختار جامعه‌ای پویا و دوام و بقای آن می‌نگرند، از چهره خشن، عصیانگر، آرام یا بی‌تفاوت جامعه که به سهولت در چگونگی ارایه متن و حاشیه وبلاگ‌ها و سایر رسانه‌ های اجتماعی پیداست به راحتی نمی‌گذرند و همچون گذشته به مرور گزارش سازمان‌های آماری و نظر سنجی همسوی با خود رضایت نمی‌دهند. وی تصریح کرد: تعدد و کثرت مفاهیم و موضوعات اجتماعی و رشد رسانه‌های شخصی تاثیرپذیری متقابل وبلاگ‌ها و دیدگاه‌های اجتماعی از یکدیگر را در پی داشته است. پرداختن به تخصص‌گرایی در حوزه‌های متفاوت و دریافت اطلاعات در زیربخش‌های مجموعه‌های کلان جز با پردازش و تحلیل محتوای وبلاگ‌ها و نظرات صاحبان آن‌ها ممکن نیست.

به گفته وی، وبلاگ‌ها همچون سایر رسانه‌ها ریشه در جامعه دارند و تعامل آن‌ها با فرایند سیاسی، بسیار نامعین و نامعلوم است؛ گسترش فزاینده وبلاگ‌ها و رسانه ‌های اجتماعی، موجب شده تا اطلاعات و مسایل سیاسی، اساسا در نهاد و حوزه وبلاگ‌ها نمایان شوند.

صبوحی همچنین یادآور شد: آنچه مشخص است اینکه وبلاگ‌ها اصولا بر ماهیت نهادهای اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار هستند و سنجش میزان رابطه ‌ای که میان سیاست، وبلاگ‌ها و مردم وجود دارند، نکته‌ای است که تشخیص آن دشوار به نظر می ‌رسد.

این وبلاگ‌ نویس ادامه داد: صاحبان وبلاگ‌ها همچون دیگر دست‌اندرکاران خرد و کلان رسانه‌ها به رخدادهای اجتماعی از منظر سوژه‌های نقدپذیر و قابل تفسیر می ‌نگرند؛ همین کارکرد است که وبلاگ‌ها را به نقادان بی‌پروا و بی‌تعارف تبدیل کرده است؛ نقادانی که گاه ممکن است همچون دیگر منتقدان از حریم انصاف خارج شوند.

 

نظرات و پیشنهادات [3]

جواد صبوحی


 
   
a

a

aa

.

 

Copyright 2005-2006 ParenThesis  By Javad Sabouhi - Powered By BLOGSKY.COM - Design & Code By Ali Erfanian          

d