( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

تارنمای فارسی مرکز بین المللی خبرنگاران راه اندازی شد

 مرکز بین المللی خبرنگاران ( ICFJ ) اولین گامهای خود را برای حمایت از روزنامه نگاران ایرانی با راه اندازی شبکه فارسی زبان خود برداشت.

مرکز بین المللی خبرنگاران ( آی سی اف جی ) برنامه خود را از طریق شبکه بین المللی خبرنگاران ( آی جی نت ) که به زبانهای مختلف در اختیارخوانندگان قرار می گیرد به زبان فارسی ارایه می دهد.

 هدف از راه اندازی این شبکه ارایه خمات آموزشی و پژوهشی به روزنامه نگاران و موسسات رسانه ای ایرانی عنوان شده است . این بخش جدید به خبرنگاران فارسی زبان و مدیران جراید و افراد عالیرتبه سازمان های غیرانتقاعی رسانه ها بخصوص آنان که در ایران بسر می برند کمک می کند که از آخرین اخبار در مورد برنامه های آموزشی ، پیشرفت های مختلف در زمینه خبرنگاری و فرصت های تعلیماتی استفاده کنند.

JOCE BARNATHAN رییس مرکز بین المللی خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  روزنامه نگاران ایرانی از این پس ضمن استفاده از منابع کتابخانه های بزرگ ما امکان استفاده از فرصتهای آموزشی و پژوهشی در زمینه رسانه را نیز خواهند داشت. از زمان راه اندازی آی جی نت در 1998 این شبکه به عنوان منبع مهمی مورد استفاده روزنامه نگاران و سازمانهای رسانه ای در کشورهای در حال توسعه بوده است.با راه اندازی بخش فارسی این شبکه در 5 زبان عربی ، انگلیسی ،پرتغالی ،اسپانیایی و فارسی منتشر می شود.

در 22 سال گذشته مرکز بین المللی خبرنگاران (ICFJ  ) با بیش از 20 هزار روزنامه نگار از 176 کشور در ارتباط بوده است . راه اندازی کارگاههای آموزشی ، سمینارها و تبادل اطلاعات میان گزارشگران و مدیران رسانه ای سراسر دنیا از جمله اقدامات این مرکز بوده است.

 شایان ذکر است آی جی نت از طرف سازمان های غیرانتفاعی و دیگر بنیاد های خیریه حمایت می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی:   http://www.icfj.org/ مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد