( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

ادامه اختلافات وزیر ارشاد و مدیرعامل ایرنا

یکی از سایتهای داخلی ازادامه اختلافات درونی در مجموعه وزارت ارشاد و خبرگزاری جمهوری اسلامی و تصمیم صفار هرندی برای تعویض "احمد خادم المله" مدیر عامل خبرگزاری خبر داد. این منبع  در این خصوص نوشت: دامنه این اختلافات که مهمترین موضوع آن به نحوه اداره روزنامه رسمی دولت یعنی روزنامه ایران  مربوط می شود،به میزانی رسیده که حتی پا در میانی احمدی نژاد نیز چاره ساز نشده است.در این میان حسین صفار هرندی معتقد است که احمدی نژاد در اختلاف موجود بر سر مدیریت روزنامه ایران به جای اینکه طرف وزیر کابینه خود را بگیرد به طرفداری از رییس خبرگزاری پرداخته است.اختلاف ایجاد شده بر سر مدیریت  روزنامه  ایران،  وقتی شدت گرفت که پس از خروج مدیران قبلی از مجموعه این روزنامه، احمد خادم المله مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با حضور در ساختمان این روزنامه و نگاشتن سر مقاله ای، اعلام کرد که از این پس مسوولیت اداره این روزنامه را به عهده خواهد داشت. اما این موضوع، هرگز توسط صفار هرندی به رسمیت شناخته نشد. تا این که سرانجام، قرار شد برای حل و فصل مساله، اختیار سمت های مدیر مسوولی و سردبیری، میان وزیر ارشاد و مدیر عامل خبرگزاری تقسیم شود. اما این ابتکار نیز، در عمل کمکی به حل اختلافات میان صفار هرندی و خادم المله بر سر اداره روزنامه ایران نکرد.به گزارش منابع آگاه، صفار هرندی بررسی نامزدهای احراز پست مدیر عاملی خبرگزاری را (به ویژه در میان همکاران دو روزنامه  کیهان و رسالت) شروع کرده تا شخصی کاملاً هماهنگ با خود را به سمت مدیرعاملی خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب نماید.

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محبوبه علی پور 1384,09,23 ساعت 13:59

محبوبه علی پور 1384,09,23 ساعت 14:04

سلام ممنون آمدید لطفا به محله شرقی در بلاگ فا هم سر بزنید.در ضمن به دوست ما هم سلام برسانید

سلام: پر پر شدن ۷۰ لاله تازه شکفته را که در فن و عالم خبرنگاری و عکاسی و تصویر برداری نقش آفرین بودند را به جنابعالی دوست خوب و عزیزم تسلیت عرض می کنم می دانم که غم سنگینی است خصوصا برای جنابعالی که در رشته خبرنگاری تحصیل می نمایید . امیدوارم که دولت و ملت ما بدانند چه گوهر هایی را از دست دادند. ارادتمند احمد

محمد 1384,09,24 ساعت 17:41 http://mm2.blogsky.com

من از اینکه با شما به صورت وبلاگی آشنا شدم خیلی

خوشحالم هر وقت آپدیت شدی به من هم خبر بده

لطیف 1384,09,25 ساعت 11:54

سلام جواد جان. اگه قرار باشه همه چیز به دست آنها بیفتد تا هر کاری دلشان خواست انجام دهند، پس باید هر چه زودتر تکلیف این سرای دیگر هم روشن شود که سرای ما خبرنگاران باید در دستان چه کسانی باشد. می گویند از ماست که بر ماست ! آیا درست می گویند؟

سلام،
از همان اول هم مشخص بود که گروه خونی آقای هرندی به آقای خادم نمیخورد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد