( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

چند شخصیت سیاسی کشور در دانشکده خبر

چند شخصیت سیاسی کشور به عنوان مدرس ، به جرگه استادان دانشکده خبر پیوستند. یکی از دوستان که امروز به بهانه حضور در کلاسهای درس به دانشکده رفته بود از حضور این عده به عنوان  مدرس در  شاخه  روابط بین الملل خبر  داد.  در میان  این  عده می توان  به  چهره های شاخصی همچون دکتر کمال خرازی وزیر پیشین وزارت خارجه،دکتر علی اکبر ولایتی مشاور ویژه رهبری در امور بین الملل،و فریدون وردی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران  در چین ومدیر عامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد.شنیده های دیگر همچنین حکایت  از انتقال دکتر جعفری سهامیه  رییس این دانشکده به خبرگزاری ایرنا دارد.
 این تغییر وتحولات حکایت  از  تلاش مدیر تازه از راه رسیده این خبرگزاری دارد."خادم الملله "،چهره شناخته شده ای برای خبرنگاران ایرنا است وی از جمله نیروهایی است که از سالهای دهه شصت دوران پر فراز ونشیب خبرگزاری را تجربه  کرده  است. او برخلاف  خیلی ها کار  خود را از  خبرنگاری  آغاز کرده وبعد از پشت سر گذاشتن دبیری و سردبیری اینک سکان ایرنا را در دستان خود گرفته ا ست.امیدمی رود با ترکیب تیمی  که  او برای  مجموعه  خود و دانشکده خبر  برگزیده است روز به روز شاهد ارتقای وضعیت علمی این مجموعه توانمند باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام:در مورد دانشگاه خبر اگر ممکن است اطلاعات بیشتری برای ما خوانندگان وبلاگت بنویس //ضمنا در مورد داستان هسته ایی ایران در دانشگاه خبر چه خبر است //ممنون احمد

میگن یارو داشت گشاد گشاد راه میرفت . ازش پرسیدن چرا پاهات « پرانتزیه » ؟ گفت : آخه شاید یه چیز مهمی لاش باشه !
حالا در مثل که مناقشه نیست ! لای پاهای « پرانتزی » شما که چیز مهمی نیست که ! نه ؟
حالا بگو ببینم این پرانتز رو باز کردن یا بستن که اینجوری شده ؟ شاید هم زیاد باز و بستش کردن لولاهاش خراب شده ! خواستی یه دکتر چشم و دل پاک سراغ دارم درستش میکنه مثل اولش باز بتونی باهاش کاسبی کنی !
مخلص هر چی «ا نسانیت » و پرانتزاشیم .
برو بچز همین حوالی
بیست و هفتم سبتامبر سنه ۲۰۰۵
چوخ ساغول !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد